< Publiciteit >

Zwanger-app

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Baby's uitzet » Ervaring met Bebiesfirst kinderwagen?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Baby's uitzet
Ervaring met Bebiesfirst kinderwagen?
27/02/2007 @ 14:40
Veerle

Online Status
Heeft iemand al bij okbaby die voetenzak (voor bij de buggy neem ik aan?) nabesteld? En al thuis gekregen per post? Tevreden?

Link naar deze reactie
27/02/2007 @ 19:49
maaike22

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey

Ik heb hem ook hoor.
Hij is hartstikke goed.
Ik heb nu de wandelwagen bak erop en het werkt prima/
Veel plezier ermee

Groetjes

Link naar deze reactie
06/03/2007 @ 22:57
een tevreden mama

Hoi,

ook hier de kinderwagen van bebiesfirst, maar dan uit 2005.
Heel tevreden ben ik over deze kinderwagen. Goedkoop in aanschaf en gemakkelijk in gebruik.

Ik heb een donkergrijze met een zwarte bied. Heel neutraal dus, zowel voor een jongen als een meisje.

Ik heb de kinderwagen gekregen van mijn ouders toen ik bijna 3 maand zwanger was.

Ik heb er destijds een dekbedje en voetenzak (zwart) bijbesteld.
Mijn zoontje heeft tot aan zijn 6e maand in de kinderwagen gelegen.

Een vraag:
Ik ben op zoek naar een passende regenhoes voor de wandelwagen.

Soms zie ik moeders lopen met een soortgelijke kinderwagen en dan past die regenhoes er zo mooi op.
Weet iemand waar ik deze kan krijgen of zou ik die moeten bijbestellen bij de levernacier?

Ik heb nu een universele van Prenatal, maar die vind ik niet mooi.

MeublePlus is ook de leverancier van deze kinderwagens.

groetjes,
een tevreden mama

Link naar deze reactie
09/05/2007 @ 01:57

hallo,
weet iemand misschien of de bebiesfirst kinderwagen nog steeds te koop is en hoe duur zijn die eigenlijk?

Link naar deze reactie
25/06/2007 @ 16:01
Anita

Hallo allemaal,

Ik heb ook de bebiesfirst kinderwagen grijs/lime en ik
heb er totaal geen schik mee. Ik heb vandaag maar een andere wagen gekocht. Ik heb al drie keer een lekke band gehad. En de wielen kunnen er niet meer af omdat ze scheef zijn gaan staan. Ik gebruik hem nu bijna 4 maanden en ik heb er alleen maar pech mee gehad. De gene die er wel plezier van hebben is mooi meegenomen maar ik totaal niet.

Groetjes Anita

Link naar deze reactie
16/07/2007 @ 22:36
Teigetje

Online Status Stuur bericht
Ik ben er tot nu toe ook heel tevreden over, hij rijd het beste van alle 3 de buggy's die ik in huis heb, de andere 2 zijn van Hauck een 3 wieler op luchtbandjes en een 4 wieler op gewone bandjes. Ik vind het praktisch dat je bij de beebiesfirst het voorwiel los kunt zetten dat maakt het draaien een heel stuk makkelijker.

Link naar deze reactie
29/10/2007 @ 14:02

bebies first
Hallo ik heb zelf een bebies first van iemand gehad een splinternieuwe ik had helaas al zelf een kinderwagen besteld dus heb er niks aan hij was 150 euro en wil er 120 voor hebben dus als je geinterreseerd bent kan je misschien een x komen kijken het is een kinderwagen en buggy ineen verstelbare duwstang en een driewieler

groetjes j

Link naar deze reactie
29/10/2007 @ 18:03
Jen

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ik ben er zeer tevreden over. Alleen de bandjes moet je geregeld oppompen. Verder veel bergruimte onder de zitting. Ik heb daarnaast ook een Quinny Zapp, maar die neem ik alleen als ik kleine stukjes moet. Ik heb de maxi cosi er nu op staan. Voor langere stukken neem ik de bebies first omdat de rugleuning ervan helemaal plat kan en dat is beter voor hun rugje.
De Quinny Zapp heeft geen opbergruimte en je kan er al helemaal geen tassen aanhangen anders duikelt hij omver. De wielen zijn hard dus minimale schokdemping.
Goede kinderwagen voor een hele mooie prijs.

Groetjes van Jen

Link naar deze reactie
05/11/2007 @ 22:32
Teigetje

Online Status Stuur bericht
Hier ik nog eens, ik vind deze kinderwagen/buggy nog steeds de beste van alle buggy's die ik heb, momenteel heb ik er zelfs de draagmand nog opstaan, daar past ze nog net in. Ik lees net in het berichtje hieronder dat de rugleuning van de buggy ook volledig plat kan, dat wist ik dus niet want dat gedeelte zit dus nog in de verpakking. Maar dat is dus alweer een pluspunt.
Of de wielen van deze vlug slap gaan daar heb ik niet echt een antwoord op, wij pompen ze ook geregeld wat bij maar dat moet met onze 3 wieler van Hauck ook wel eigenlijk. Dus dat is misschien niets abnormaal, een fiets pomp je toch ook regelmatig bij.
Nee hier niks dan lof over de bebiesfirst kinderwagen. Ik zou hem indien mogelijk en nodig zelfs weer opnieuw kopen.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina