< Publiciteit >

Zwanger-app

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Zwanger?? » wit spul uit tepels en aders op borsten

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Zwanger??
wit spul uit tepels en aders op borsten
07/10/2005 @ 15:31
Sandra

hallo ik heb de pil vergeten ben wel ongesteld geweest maar ben met deze strip ook paar keer vergeten net binnen of buiten de 12 uur ik heb ineens aders op mijn borsten en er komt wit spul uit mijn tepels...ben ik zwanger

Link naar deze reactie
07/10/2005 @ 16:01
Femke

Online Status Stuur bericht
Als je de pil vergeet is er inderdaad een kans aanwezig dat je zwanger kunt raken ,hoe groot die kans is, weet ik niet.
Mocht je zwanger zijn dan is het wel al vrij snel om al vocht/melk verlies te hebben uit je tepels. Maar ja, het is een zwangerschapsverschijnsel en er zijn vrouwen die dit al heel snel in de zwangerschap hebben...........
Ik heb net nooit gehad.

Als je het op kan brengen zou ik wachten tot de datum van je ongesteldheid. Wordt je dit niet, dan na een week testen.......

Groejes en succes
Femke

Link naar deze reactie
07/10/2005 @ 18:10
Sandra

vanaf hoelang krijg je dat eigenlijk aders op je borsten? als je net zwanger bent? ik vind het raar dat ik het heb ik had het nooit nou wel heel duidelijk te zien na hoeveel tijd krijg je dat als je zwanger bent

Link naar deze reactie
08/10/2005 @ 09:30
Sandra

Online Status Bekijk profiel
Hallo Sandra,

Die aders op de borsten kunnen al heel snel komen. Al voordat je verwacht dat je ongesteld moet worden.

Groetjes, een andere Sandra

Link naar deze reactie
08/10/2005 @ 11:32
Femke

Ik ben zwanger (18wk) van onze tweede en heb momenteel geen zichtbare aders op mijn borsten.
Maar het kan inderdaad snel.

Heb je al getest?

Femke

Link naar deze reactie
09/10/2005 @ 16:27
Sandra

nee maar ik krijg ook hoofdpijn en ben wel eens misselijk ik heb drugs gebruikt als ik zwanger ben is dat schadelijk?

Link naar deze reactie
09/10/2005 @ 17:54
Sandra

heb nou ook witte gele puntjes/bultjes op mijn tepels wat is dat?

Link naar deze reactie
10/10/2005 @ 11:08
Manica

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Drugs zijn zeker schadelijk. Ik denk dat je dan misschien wel miskraam of misvormingen kunt krijgen. het is zeker niet gezond. (om welke drugs gaat het???)
groetjes

Link naar deze reactie
10/10/2005 @ 11:33
Femke

Waarom doe je niet even een test, dan weet je het.......

Drugs is zeker niet goed! Maar er is natuurlijk een verschil tussen bijv blowen of coke.
Tja en hoe meer in het begin van de zwangerschap hoe minder het kwaad kan, dat zeggen ze ook met alcohol, want je weet pas dat je zwanger bent als je overtijd bent. En je telt al vanaf de 1e dag van je laatste menstruatie, dus soms heb je dan nog wel gedronken. En VK zeggen vaak dat zit niet geeft, maar niet weer doen.
En ZEKER geen drugs!!

Misselijk zijn en bobbeltjes op je tepels (zie tekst hieronder vond ik elders op internet) zijn zwangerschapssignalen. Ik had de eerste weken van mijn zwangerschap ook rm hoofdpijn.

3. Donker wordende tepels: Heel vroeg in de zwangerschap, rond de tijd dat je verwacht ongesteld te worden, kan je opmerken dat je tepels, (of liever het gebied daaromheen) donkerder wordt en dat de diameter groter wordt. Er wordt gedacht dat het donkerder worden van het gebied rond de tepel, de baby helpt om de tepel gemakkelijker te vinden bij borstvoeden. Je zal op opmerken dat de aderen in je borsten meer zichtbaar worden en dat de kleine bobbeltjes die voorkomen rond te tepels groter worden en dat er meer komen, gemiddeld 4-28 per tepel.

In jou geval zou ik naar de arts gaan en een bloedtest laten doen, dan weet je het 100% zeker, omdat er bij wel bijzonder omstandigheden meespelen (drugsgebruik) en ik kan niet goed inschatten of het kindje wel gewenst is of niet????

Laat even weten hoe alles verloopt.

Succes Femke

Link naar deze reactie
10/10/2005 @ 15:12
Sandra

ik ben 17 jaar als ik zwanger ben dan is het wel gewenst ik laat het absoluut niet weghalen me vriend wil dat ook niet..het ging om de drugs speed ik heb gelezen dat een kindje daar een hersenbloeding kan krijgen zodra het aders heeft ik ben normaal heel dun maar heb nou een hele opgezette buik ik ben bang dat ik al 6 weken zwanger ben maar dat zal wel niet toch want ben vorige keer gewoon ongesteld geweest ben wel aan de pil.. ik heb gelezen dat het kind dan een bloedsomloop krijgt ik hoop als ik zwanger ben dat er niks aan het kindje mankeert

sandra

Link naar deze reactie
10/10/2005 @ 16:32
Femke

Hallo Sandra,

Fijn dat je er zo over denkt en dat de baby gewenst is.
Voor wat het waard is; gefeliciteerd!
Mocht je inderdaad zwanger zijn.

Ik neem aan dat je nu dus overtijd bent en al ongesteld had moeten worden??

Je kan uitrekenen hoe lang je zwanger bent door de eerste dag van je laatste menstruatie te nemen en dan de weken te tellen. Zover ben je heen en 40 week later ben je uitgeteld.

Tav of er al bloedsomloop was op het moment dat jij speed nam, is lastiger te beoordelen. Want je telt wel vanaf de eerste dag van de laatste menstruatie (=dag 1 cyclus), maar toen was er natuurlijk nog niks.
Want je bent pas vruchtbaar na de ovulatie, die op dag 10-14 van je cyclus. Dus daarna kom je in je vruchtbare dagen, vormt zich een vruchtzakje en dan pas begint zich de vrucht baby te vormen. Meestal/soms is in de eerste 4/6 week nog niet eens een vruchtje op de echo te zien, alleen een zakje.
Maar goed, allemaal lastig en onzeker dus.

Als je inderdaad de datum van je menstruatie al voorbij bent kun je zelf een test doen.

Zo wie zo zou ik stoppen met de pil, want je wil het kindje houden en dan is het gezonder om geen medicatie (pil) te slikken. Dan maar even veilig met condoom tot je zeker weet dat je wel/niet zwanger bent.

Succes met alles wat komen gaat en alle beslissingen die je moet nemen en de dingen die komen gaan.

Als je weer vragen hebt dan lees ik het wel.

Femke.

Link naar deze reactie
11/10/2005 @ 11:31
Sandra

ik ben naar de dokter geweest ik moet dinsdag terug komen want maandag moet ik ongesteld worden en dan gaan we kijken of ik zwanger ben als dat het geval is moest ik met haar praten zei ze over wat ik wou maar ik had al gezegt als ik zwanger ben dan hou ik het had gister trouwens ineens een steek van pijn in mijn onderbuik dat deed echt zeer moest er van huilen dat hield even aan die steken en toen hield het op ik weet niet wat het was

gr. Sandra

Link naar deze reactie
12/10/2005 @ 11:43
Femke

Hoi Sandra,

Ik kan je niet precies vertellen wat het is. Ik had er geen last van in het begin van mijn zwangerschap, maar naarmate de weken vorderen heb ik het soms.
Het kunnen je banden zijn, die oprekken, mocht je inderdaad zwnager zijn.
Dit las ik elders op internet bij een weekoverzicht van zwangerschap, dit viel onder week 8:
Rekpijn
Je baarmoeder 'hangt' aan een aantal banden in je buik. Omdat je baarmoeder in deze weken zo hard groeit en veel in gewicht aankomt, hebben de banden het zwaar. Dat kun je soms voelen. Het kan zijn dat je bij een simpele beweging een steek in de onderbuik voelt. Soms doet het pijn als je niest.

Nou even afwachten dus voor jou.

Gr. Femke

Link naar deze reactie
18/10/2005 @ 15:14
Femke

Hoi Sandra,

Ben je al bij de huisarts geweest?

Gr Femke

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]