< Publiciteit >

Zwanger-app

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » De laatste loodjes » urineverlies of vruchtwater???

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » De laatste loodjes
urineverlies of vruchtwater???
28/07/2010 @ 14:09

Hallo,

Wie kan mij helpen???
Ik ben morgen 38 weken zwanger van ons tweede kindje en heb sinds een paar dagen wat last van vochtverlies... Mijn onderbroek is dan echt "nat". Ik weet niet of dit urine is of vruchtwater... Meestal verlies ik wat vocht als ik ga staan of zitten. Wel heb ik 2 dagen terug mijn zoontje van 14 kilo een kwartier moeten dragen, omdat hij met zijn voet tussen de spaken van de fiets was gekomen. Sindsdien ook erg last van mijn buik. Vooral aan de onderkant. Ik weet niet zo goed wat ik hiermee aan moet.
Heeft iemand een idee wat dit zou kunnen zijn? Ik moet morgenmiddag naar de verloskundige en dan gaan ze me ook proberen te strippen, maar ik vroeg me toch al af wat het zou kunnen zijn...
Hopelijk kan iemand mij helpen.

Groetjes Janneke

Link naar deze reactie
28/07/2010 @ 14:24
Mammie

Hoi Janneke

je kan misschien voor zekerheid langs gaan op de materniteit om het te laten testen?
Zelf kan je het ook testen door een donkere onderbroek aan te doen en als je dan witte vlokjes ziet dan mag je zeker zijn dat het je water is.

Alvast veel succes met je bevalling

groetjes

Link naar deze reactie
28/07/2010 @ 14:25
Fien

Online Status Stuur bericht
Hey Janneke,

Normaal riek je wel het verschil, vruchtwater ruikt wat zoeter. Nu als je niet zeker bent, ga je gewoon langs op materniteit. Kan best dat er een scheurtje in je vliezen zit door lang gewicht te dragen.

groetjes Fien

Link naar deze reactie
28/07/2010 @ 15:24
Bumble

Ik ben zelf 38 weken en 4 dagen en heb er ook even last van. De laatste week heb ik vaak gedacht dat het vruchtwater was maar dat bleek niet zo. De gyn zei dat je het verschil echt voelde tussen vruchtwater en slijm. Vruchtwater loopt namelijk constant, ook tijdens het liggen en is heel vloeibaar en ruikt zoet. Slijm is eerder tijdens het opstaan, stappen, bukken ... maar als het echt blijft misschien toch naar materniteit gaan :-)

Link naar deze reactie
28/07/2010 @ 16:05
natasha

Online Status Bekijk profiel
zou het toch even laten checken als ik jou was.kan nooit geen kwaad.
heb dit ook al gehad..volgens mij rook het zoet en toch was het geen vruchtwater
op den duur ruik en zie je dingen die er niet zijn, of zie je dingen niet die er wel zijn..

met een test ben je toch 100% zeker he

Link naar deze reactie
28/07/2010 @ 16:18
melotje

Online Status Stuur bericht
zo'n 10maand geleden heb ik in paniek dezelfde topic geopend en 10h later lag ik op de verlostafel
ik zou zoals de andere dames hier zeggen ff binnenwippen op materniteit, die doen een testje en je ben zeker. en ff aan de monitor hangen is toch ook altijd fijn, lekker je kindje zn hartje horen
veel succes!!!!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]