< Publiciteit >

Zwanger-app

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Zwangerschap » Buikslapen gevaarlijk?

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Zwangerschap
Buikslapen gevaarlijk?
27/05/2010 @ 08:53
Mama in spe

Online Status Stuur bericht
Goeiemorgen...

Ik ben 6 maanden zwanger en betrap me er de laatste 2tal weken op dat ik 's morgens wakker word op mijn buik. Ik kan het buikslapen blijkbaar echt niet afleren. Ik slaap in op mijn zij met zo'n worst tussen mijn benen maar word 's morgens wakker met die worst naast mijn bed en ikzelf knal op mijn buik. Ik lijk er 's nachts geen last van de hebben. Maar bij het wakker worden voel ik ons kleintje wel stampen, alsof het laat weten dat het niet genoeg plaats heeft...

Kan het kwaad?

Het is mijn eerste zwangerschap en ben vrij onzeker wat te doen, wil ook niet voor zo'n lullige reden bellen naar de gyn...

Groetjes

Link naar deze reactie
27/05/2010 @ 08:57

Online Status Bekijk profiel
Hoi!

Heel herkenbaar...ik ben ook een echte buikslaper!
Toen ik zwanger was sliep ik ook met zo een kussen maar tegen de ochtend lag die op de grond en ik op mijn buik!
Ik heb bijna heel mijn zwangerschap op mijn buik geslapen en thibo is een vrolijke en tot nu toe toch gezonde baby!!!
Ik sliep de laatste maanden wel met 1 been opgetrokken zodat niet mijn hele gewicht op de buik lag en dit ging prima!

groetjes

Link naar deze reactie
27/05/2010 @ 18:49
Mama in spe

Online Status Stuur bericht
Bedankt voor de reactie... Ik ga het toch nog eens vragen dinsdag aan de gyn. Mijn schoonzusje reageerde nogal afkerig toen ik er haar over aansprak. Ik wou dat ik anders sliep, maar kan het blijkbaar echt niet helpen. Ik dacht ook dat buikslapen niet zo goed was wanneer je zwanger was. Ik weet wel dat jij een gezonde baby gekregen hebt, maar ik hoop dat ik het evengoed kan laten... Wil toch ook geen risico nemen...

Groetjes

Link naar deze reactie
27/05/2010 @ 19:01
elske

Online Status
Hey,
Laat je weten wat de gyn gezegd heeft.
Ben namelijk ook een buikslaper ik moet pas eind juni terug gaan, dan ga ik er ook is achter horen wat zij ervan zegt.
groetjes

Link naar deze reactie
27/05/2010 @ 21:15
Evelyne

Maar da kan echt geen kwaad! Zolang het voor jou comfortabel ligt is er echt niets aan de hand... ik ben nu 33 weken en slaap nog steeds met momenten op mijn buik, en wie ooit beweert dat het slecht is of niet mag die is niet goed snik! Gewoon slapen hoe jij lekker ligt das het belangrijkste want da boelleke zit zo geborgen in je buik die voelt dat echt niet ze.
Grtjs

Link naar deze reactie
27/05/2010 @ 21:43
daisy

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
je kindje zit goed beschermd hoor, schrik hoef je er niet voor te hebben

ik zelf kon t nimmer na 25 weken ongeveer, maar bij mij deed t echt pijn, maar tis niet ongezond of zo...

groetjes xxx

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]