< Publiciteit >

Zwanger-app

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Zwanger?? » diarree bij beginnende zwangerschap

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Zwanger??
diarree bij beginnende zwangerschap
24/07/2009 @ 08:57
Kimmeke

hallo

heeft er iemand last gehad van diarree in het begin van zijn zwangerschap?

groetjes

kimmeke

Link naar deze reactie
24/07/2009 @ 09:26
Saskia

Online Status Stuur bericht
Hey Kimmeke,

Heb je de indruk dat je een buikgriepje hebt of heb je zowieso gevoelige darmen? Bij mij is het laatste het geval. Ik heb PDS en wanneer ik zwanger ben heb ik er nog meer last van. Ik had volledig in het begin ook wat last van diarree, maar bij mij was dat vooral een reactie op de behandeling van IVF. Nu begin ik er terug last van te hebben, maar dat komt omdat ik eigenlijk nie goed tegen fruit kan en dat nu wel veel meer eet dan wanneer ik niet zwanger ben.
Ik zat vandaag al drie keer op het toilet op een uur tijd.
De dokter raadde me aan om imutis te nemen tijdens de zwangerschap. Is eigenlijk een sterk probiotica. Het onderhoudt en versterkt de darmflora en is echt iets heel goed dat zeker genomen mag worden tijdens de zwangerschap. Het is gewoon een capsule met goede bacterieën in.

Proficiat met je zwangerschap en hopelijk gaat de diarree gauw over.
Want het geeft een tegenstrijdig gevoel hé! Iedereen klaagt over constipatie door de hormonen en bij ons is het net andersom...

Groetsels!

Link naar deze reactie
24/07/2009 @ 14:57
Ilona

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
@ kimmeke, heb ik ook gehad en nog steeds wel af en toe. Meeste mensen hebben obstipatie, maar ik heb t juist andersom.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]