zwanger van voorvocht?

• Hallo iedereen,

Ik heb eens even een vraagje. Is er een grote kans dat je zwanger kan worden van voorvocht. We vrijen immers enkel met condoom omdat ik helemaal gek wordt van al het hormoongedoe in mijn lichaam maar die is dit weekend gewoon kapotgeknakt. Mijn ventje voelde gelukkig iets waardoor hij wijselijk terugtrok. Ik heb dus niet de "volle lading" binnengekregen maar uiteraard wel wat voorvocht. Het was knal in mijn vruchtbare periode en ik weet wel dat je daar ook zwanger van kan worden maar hoe groot is die kans? Heeft iemand daar een idee van of is er iemand zo toch zwanger geworden?

Stiekem hoop ik trouwens dat het zo is, want ik wil nog heel graag een kindje bij.

Groetjes,
    een mama van 2 schatten
  • Hey!
    Hoe groot de kans is, weet ik niet, maar ik weet wel dat er een kans is. Voorvocht kan soms al wat zaadcellen bevatten. Hopelijk komt je stiekeme wens uit! Suc6!
  • Hey,

dit is wat ik gevonden heb over voorvocht en zwangerschap hierdoor:
    "Het voorvocht van de man kan inderdaad al zaadcellen bevatten en in dat geval is de kans op zwangerschap bijna net zo groot als bij een zaadlozing".
    Dus wie weet, komt je wens uit. Ik zal duimen.

Groetjes
    Martine
  • Laat je iets weten als je een zwangerschapstest heb gedaan?
    Ik ben zeer benieuwd en hoop met je mee.
    Succes!
  • Ik ken een meisje dat zwanger is geworden van enkel voorvocht. Het was dan ook nog eens een twee-ei-ige tweeling (hoe schrijf je dat in hemelsnaam) dus het kan allemaal.

groetjes!
  • hoi dames ja het kan echt

heb er namelijk nu nog een dochter bij op die manier~!!!!!

wij hadden wel een condoom gebruikt gewoon heel niet kapot hoor maar waarschijnlijk is het ook door voorvocht gekomen was eerste keer ewel ongi hoor had dus niets door maar die maand erop bleef het wel uit bleek ik al begin 10 e week te zitten ben dus ook wel ongi geweest ook al was ik zwanger want bij de echo bleek ik toch al begin 10 e week te zitten tuurlijk waren wij eerst geschokt mijn nu middelste dochter was toen nog maar 8 maanden dus vandaar die schok.!!! het is wel een super moeilijke zwangerschap ook nog geweest helaas weeenremmers gelegen al ontsluiting enz. ze is geboren na 37 weken zwangerschap dus mooi blijven zitten. wink.gif maar vind het nu echt genoeg heb nu 3 dochters en vriend heeft zich nu laten steriliseren je weet maar nooit was als de dood ben nu zelfs nog als de dood om weer zwanger te raken dus tijdelijk aan pil gegaan en condoom ook gebruikt dus dubbel safe op alleen condooms vertrouw ik namelijk niet meer hoor. en de eerste 3 maand moet je nog gewoon anticonceptie gebruiken tot dat het ziekenhuis groen licht geeft dat sterilisatie geslaagd is. dus we wachten dat af en tot die tijd gewoon safe sex of geen sex ha ha ha. ben nu in de stop week van de pil dus neem aan niet zwanger te zijn heb wel bloedverlies dus het zal wel goed gegaan zijn. hi hi. gr karin content.gif
  • Ik kan je vertellen dat mijn vriend en ik de "voor het zingen de kerk uit" methode gebruiken (zelfs in mijn vruchtbare periode)maar dat ik er nog niet zwanger van ben geworden. Maar je moet natuurlijk wel op blijven passen met deze methode wink.gif
  • hoi hoi ik had een vraagje
    heb zaterdag en zondag nie veilig gedaan
    ma is ook nie in me gekomen en ben zondag de pil vergeten
    zou ik zwanger kunnen raken en moet ik gewoon de pil blijven slikken

groetjes chantal
  • oja ik had nog een vraagje maar moet ik dan nie stoppen met de pil of moet ik door slikken ik hoor van u
    dank je

mvg
    chantal
  • nee je kunt niet van 1 dagje de pil vergeten zwanger worden en je zegt dat er niks bij je binnen is gekomen dus dan kan het al helemaal niet. maar vervolg wel opletten natuurlijk dat je de pil niet weer vergeet.
  • Van voorvocht kun je echt wel zwanger raken. En helemaal als je de pil bent vergeten. Las net dat dat niet kan! Maar echt wel hoor!

Wanneer je hem in week 1 of 3 vergeet is die kans het grootst!
  • ik wil effe zeggen dat mijn antwoord te maken had met chantal. als hij niet bij je binnen is geweest kun je ook niet zwanger raken. mvg
  • Hoi hoi allemaal,

Ik lees toch duidelijk dat Chantal zoals zei het zegt of typt dat ze het zaterdags en zondags nie veilig heeft gedaan. En dat hij nie in haar is gekomen van klaarkomen zo is hoe het op mij over komt.
    Als dat nie zo is vind ik dat Chantal dat zelf moet aangeven.
    Dus zoals het op mij overkomt kan zij dan duidelijk wel zwanger raken van voorvocht.
    In mijn ogen is het zo als je het nie veilig heb gedaan dan is de man echt wel bij de vrouw binnen geweest. Maar kan ook op een orale manier.
    Dus voordat we allemaal het op 1 iemand gaan gooien over het feit dat het nie kan vind ik dat we het aan Chantal moeten vragen.
    Zij is er bij geweest toen het allemaal gebeurde tongue.gif
    Dus kunnen we het allicht aan haar vragen wink.gif

Wie heeft er nou gelijk Chantal???

Met mvg talletje content.gif
  • hallo iedereen ben hier wel nieuw maar heb een vraagje heb onveilig gevrijt dit weekend met iemand die het voor de eerste keer deed mijn vraag is nu zou het kunnen dat je van het voorvocht zwanger raakt of zijn dit fabeltjes het ergste is nu dat die man zijn ouders onze relatie niet goed keuren maar wat als ik zwanger ben?
  • Hallo daar,

Meisje meisje , ja zeker kan je zwanger worden door voorvocht. Daar zitten ook zaadcellen in.

Ik ben zelf daardoor ook zwanger geraakt denk ik maar moet zelf nog even wachten voor de uitslag.

Sterkte thumbup.gif thumbup.gif
Reageer

Aanmelden

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld