We zijn er even tussenuit. We zijn er terug op 11/8.×

menstruatie niet meer tijdens stopweek noranelle

• Heykes,

Ben sinds eind maart overgeschakeld van de nora 30 naar de noranelle.

nu daarvoor gebruikte ik de nuvaring...

Maar sinds ik ben overgestapt op de noranelle heb ik geen bloedingen meer gehad ook niet tijdens de stopweek... wel zo een ietsie pietse slijmerig bloed bij het afvegen maar verder niks ....

was hier toch wat ongerust over omdat ik voorheen altijd erg veel bloedverlies had en nu niets .... dat is toch raar ...

nu heeft de huisdokter gisteren bloed getrokken en moet ik op 24 juli naar de gyn voor een echo ...

heeft er nog iemand dit al eens voorgehad en wat was dan de reden????

groetjes diane
  • Hey

Ik kan je niet helpen, maar heb wel ook zo een probleempje.
    Ik ben nu 2 maanden geleden gestopt met de pil wegens medische redenen. Nu vorige maand mijn regels gehad en nu ben ik al 3 dagen overtijd. Ik heb wel krampjes, maar ze komen niet door.
    Heb 2 weken geleden bloed laten trekken en mijn HCG was minder dan 5 en op een buikecho vorige week zagen ze wel dat mijn folikels veel te groot waren.
    Vandaag toch maar bang een testje gedaan en het is negatief, gelukkig want wij willen geen 3de kindje meer.

Nu vraag ik me toch af hoe het komt dat ze niet doorkomen?

Groetjes Yoda
  • @yoda:
    Mss is je cyclus helemaal ontregeld? Ik ben ook gestopt met de pil en hierdoor is mijn cyclus ook helemaal overhoop. Nu was ik 5 dagen 'overtijd'. Maakte mij er nog niet echt zorgen over, omdat ik wel vaker lees dat na de pil je cyclus wat kan verschillen en zich nog moet 'schikken'.

14 augustus wordt ik gesterilliseerd en nu overbruggen we deze periode met condoom.
  • Hey Didi,

Je hebt volledig gelijk, heb ze door gekregen en heb er vrij veel last van deze keer. Mijn man wordt in september gesterilliseerd dus overbruggen we ook met condoom.
    Als ze dat bij u doen dan krijg je je regels niet meer neem ik aan? Waarom bij u en niet uw partner? (als ik vragen mag)

Dat is toch gelijk een KS dan niet? Mijn gyn zei als ik nog een 3de kindje zou willen kunnen ze dat direct na mijn ks doen, maar anders doet hij dat niet. Ik heb 2 ks gehad.

Groetjes Yoda
  • Hoi Yoda

Regels blijf je wel krijgen na een sterillisatie. Dat is wat heel wat mensen denken, dat je die niet meer krijgt.

Ik laat mij zelf sterilliseren omdat ik van al die chemische rommel af wil (heb al echt alles geprobeert, maar krijg mijn gewicht zo niet meer onder controle).
    Onze kinderwens is compleet en na 2 gecompliceerde zwangerschappen zag ik het echt niet meer zitten om nog een 3de x zwanger te worden. thumbdown.gif
    Waarom we het bij mij laten doen is omdat ik het zelf wil. Als het van mijn man afhangt hoef ik het niet te laten doen, maar hij begrijpt heel goed mijn standpunt en steunt me hier dan ook in. Ik wil dan ook niet van hem verlangen dat hij het laat doen voor iets wat ik wil.

Hier wordt het gedaan via een kijkoperatie en maken ze een klein sneetje op mijn litteken van de ks en eentje in de navel, is wel onder volledige narcose.

Ondanks mijn leeftijd (27j) en mijn argumenten had mijn gyne geen enkel bezwaar dat ik het liet doen. (waar sommige gyne's wel eens moeilijk over doen als je jonger als 30 bent, heb ik al gehoord)
  • ondertussen al wat wijzer geworden van de bloeduitslag bij de dokter ...

Heb geen eisprong meer gehad ....

benieuwd wat de gyn gaat zeggen
  • @Didi

Ja als je het echt zou willen dan moet je dat ook doen.
    Ik denk niet dat mijn gyn het niet zou doen omwille de leeftijd want ben al een stukje in de 30 en we hebben ook geen kinderwens meer, maar ik wist niet dat dat via een kijkoperatie ging. Hoe ik het verstond was dat terug gelijk een ks. Dat maakt het denk ik wel wat minder lastig voor te herstellen, of is dat en gedacht?

Nu dat je nog steeds ongesteld zou worden is wel minder, was ook van het gedacht dat die dan weg bleven. Ik laat het dus gewoon aan manlief over content.gif

Veel succes alvast!
    Yoda
Reageer

Aanmelden

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld