We zijn er even tussenuit. We zijn er terug op 11/8.×

Waar gaan jullie bevallen ?

• Ik zelf ga in Tienen bevallen prima materniteit daar!
    Goede ondersteuning bij Borstvoeding.

Saartje-Tienen
  • Ik ga in Sint-Maarten Mechelen bevallen. De eerste keer... ben dus nog een beetje afwachtend. Ze hebben daar wel pas een hele nieuwe materniteit.
  • MEt mijn vorige bevalling wilde ik graag thuis bevallen, dit ging helaas niet door omdat ze een vermoeden hadden dat mijn vruchtwater al langer dan 24 uur gebroken was!!

Ik ben toen in het flevoziekenhuis in Almere bevallen!! je mag tijdens de bevalling tot 1 liter bloed verliezen en ik had net een liter en dat is dus tveel, dus ik MOET nu in het ziekenhuis mag nooit meer thuis bevallen, aan de ene kant wel heel jammer, maargoed aan de andere kant wel beter, ze willen geen risico's lopen
  • Wij gaan in Lier bevallen, alleen hoop ik deze keer polyklinisch te kunnen bevallen. Vorige keer was het geplande keizersnede omwille van een stuitligging. Daar is ook een hele goede ondersteuning qua borstvoeding.
  • ik ga in sint niklaas bevallen in mariamiddelaerres

zeer gezellig , aangenaam ziekenhuis
    goed voor de 2 de keer te komen bevallen
  • Ik ben van plan om in het hospitaal in Deinze te bevallen. Ze hebben daar een heel goede materniteit! Ben er bevallen van mijn eerste en was er enorm tevreden van.
  • Ik ga in het ziekenhuis van Geel bevallen thumbup.gif
  • Mijn Gynaecoloog is verbonden aan Maria Middelares in Gent.
  • Ik wil bevallen in het Sint-Lucas in Brugge
  • Ik ga net zoals Blix in Lier bevallen...

De eerste keer, dus nog allemaal zoeken en aftasten, maar al wel héél goede verhalen gehoord van andere, dus...
  • ik ga in vesalius bevallen in tongeren. wave.gif
  • Ik ga net zoals Blix en Lizzie in het H.Hartziekenhuis in Lier bevallen. Ben zeer tevreden over de manier van werken op de materniteit daar, helemaal anders dan in het GHB te Leuven.

Groetjes wave.gif
  • Hoi,

Ik zal bevallen in Stedelijk Ziekenhuis van Roeselare...
  • Wauw, dan zijn we al met drie voor Lier...

En mits bevallingen niet te plannen zijn, komen we elkaar daar mss nog wel tegen... wink.gif
  • Mijn eerste bevalling was in st Elisabeth in turnhout thumbup.gif
    Mijn 2de bevalling (door complicaties) in UZ Antwerpen

Nu zijn het oude ziekenhuis (Elisabeth) en het nieuwe ziekenhuis (st Jozef) samen gegaan en de kraamafdeling is nu dus in het st Jozef. MAar ik heb geen zin om wéér in een ander ziekenhuis te bevallen. Het UZA beviel me ook heel goed en we gaan deze keer dus naar daar!
  • Ik ga in het St. Jozef ziekenhuis in Turnhout bevallen. Ben er 1,5 jaar geleden ook bevallen en heb er alleen maar lof over, enkel het eten is er niet zo lekker maar dat is wel gemakkelijk want er hing nog maar 1 kilo aan toen ik thuis kwam.
  • sophia kinderziekenhuis R'dam

geplande KS daaro. derde keer dat ik daar ga bevallen trouwens
  • hoi,

wij gaan bevallen (als alles goed is, hopelijk weet ik dat straks !!!) in Overpelt het Marieziekenhuis.

Vorige bevalling ook en was goed meegevallen.

Groetjes
    candle.gif
  • Jan Palfijn in Merksem - bij Dr. Slangen
  • Bij Nicole was het de bedoeling om thuis te bevallen, maar helaas duurde het allemaal te lang en hebben we uiteindelijk voor zkh bevalling moeten kiezen.

Deze keer ga ik toch weer proberen thuis te bevallen als het mag content.gif
Reageer

Aanmelden

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld